میکروچیپ ایمپلنت  یا (mind implant microchip) ساختار و عملکرد (دکترای نانو _ میکرو الکترونیک)

پژوهشگر و نویسنده:  دکتر  (  افشین رشید)



نکته: میکروچیپ ایمپلنت  یا (mind implant microchip) وسیله ای بسیار کوچک به اندازه یک دانه برنج بوده که در داخل آن یک کد اختصاصی در مرحله ساخت طراحی شده است و به عنوان عامل شناسایی جاندران مورد استفاده قرار می گیرد و عاری از هر گونه منبع الکتریکی می باشد.

میکروچیپ در زیر پوست جاندار کاشته می شود به طوری که این عمل کاشت نظیر واکسیناسیون بوده و بسیار ساده و بدون درد انجام می پذیرد. هر میکرو چیپ دارای یک کد اختصاصی بوده که در زمان ساخت توسط اشعه لیزر طراحی می گردد. این کد ها غیر قابل تغییر و یا جایگزینی بوده و در تمام مراحل حیات جاندار به عنوان عامل دقیق شناسایی استفاده می شود.میکرو چیپ در داخل محفظه شیشه ای که قابلیت تطابق با بافت زنده موجود را دارد ،قرار می گیرد. این محفظه از ایجاد واکنش های ایمنی جاندار جلوگیری می نماید.اجزاء میکرو چیپ قابلیت تعویض و یا جداشدگی ندارد و طوری طراحی شده است که تا انتهای عمر جاندارد بدون هیچ گونه عارضه ای در بدن باقی می ماند.



در کل  میکروچیپ ایمپلنت  یا (mind implant microchip)    یک  ردیابی الکترونیکی مخفی ، غیر جراحی ، زیست سازگار بهبود یافته ارائه شده است که داخل یک محفظه قرار می گیرد. محفظه  حاوی میکرو مدار ها است. میکروچیپ ایمپلنت  یا (mind implant microchip) بسیار ریز و دارای قابلیت تطابق با بافت زنده جاندار می باشد بنابراین امکان ایجاد حساسیت و یا واکنشهای ایمنی وجود ندارد.

میکروچیپ ایمپلنت یک ریز تراشه الکترونیکی بسیار کوچک است که در بدن انسان یا حیوان کاشته می‌شود و انواع مختلفی دارد.در کل  میکروچیپ ایمپلنت  یا (mind implant microchip)    یک  ردیابی الکترونیکی مخفی ، غیر جراحی ، زیست سازگار بهبود یافته ارائه شده است که داخل یک محفظه قرار می گیرد. محفظه  حاوی میکرو مدار ها است. میکروچیپ ها به عنوان وسیله ای برای نجات زندگی موجودات زنده مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه های تنظیم کننده ضربان قلب میکروچیپ هایی را برای نگهداشتن زمان مورد استفاده قرار میدهند. 

پژوهشگر و نویسنده:  دکتر  (  افشین رشید)

دکترایِ  تخصصی نانو _ میکرو  الکترونیک